ogluileannesi Kızlar günaydın çalışan gebeler için doğum parası diye bişey varmış alan bilen var mı ? Yani doğum sonrası 4 ay alınan maaş harici bir şey mi bu
Esrakin ogluileannesi Hayir cnm 32 haftada baslayan raporun varya dogumdab once 2 ay dogumdaan sonra 2 ay parani toplu alıyorsun devlet yatiriyor yani
marbling10 ogluileannesi 657 li memur değilseniz rapor aldığınız zaman maaşınız yatmaz, sgk onu ödüyor ⅓ kesintili olarak
Emineyavuz_53 ogluileannesi evet aile sosyal bakanlıkları var nüfus ve kaymakamlık binalarında çocuğun doğum raporu ile başvuru yapıyorsun 400 du galiba ilk çocuğa veriyorlar . Süt parası için bişey yapmana gerek yoktu hastahne bildir iyordu.. 200 filanda ondan yatıyor
Esrakin Nazli1310 Doğumdan sonrq diye biliyorum belge vermene gerek yok doktor rapor yazdigi icin otomatik sisteme düşüyor diye biliyorum
1fatosss Ben de yengem için sormak istiorm bunu bilen varsa kendisi hemşire ilk çocuğu 6 yaşında almamış daha önce şaşırdım çalışan her kadın almıyor mu bu parayı devlette calisior bu arada en az 11 yıllık memur
marbling10 1fatosss 657 li memursa almaz onlarda normal maaş yatıyor. 657 li olmayan sgk lı kişilerin 4 ay boyunca maaşı yatmaz.
1fatosss marbling10 anladm teşekkür ediyorum ben de diorm mümkün değil yenge alirsn falan 😂 benim ücretli öğretmenlik yapan arkadasm 12 bin aldı sen niye almayasn diorm 😂