Kızlar dün nişanım geldi sanırım eşimle beraber olduktan sonrA hafif pembemsi bişi geldi ama çok az böyle gecede kasıklarım ağrıyordu şimdi devam ediyor ama bel ağrım yok adette karın ve kasık ağrısı gibi gelip gidiyor bide sürekli büyük abdestimi yapma hissi var evde beklemek istiyorum sancım sıklaşmadan gitmek istemiyorum sizce gerçek sancı mı 38 haftalık hamileyim