NarinYetimolu Burcucaner bugün tam 24 hafta olduk ama pazartesinden beri ayaklarımda acayip ödem var kızlar biraz erken başladı galiba sizde durum nedir
Bukett95 NarinYetimolu bende 24+1'im ama hiç ödem yok. Sanırım şimdiye kadar 1 kilo bile alamadım ondandır
NarinYetimolu Duygu20 ben de neler çektim şu idrar yolundan her ay her ya enfeksiyon her ay antibiyotik 2 haftadır iyiydim bugün yine kasık ağrısı var anlaşılan gene kaptık.. ne yapsam geçmiyo :((
Serii 24+2 salı randevum var çok merak ediyorum bebeğimi 😍 onun dışında bi sıkıntımız Yok çok şükür 🤗
NarinYetimolu Bukett95 ben 15 kilo aldım şimdi bunu yazınca neden ödem oldu diye sormak biraz komik oldu sanırım 😄 senin kilo almaman normal mi canım mide bulantın mı çoktu acaba
lavitaebella Bugün tam 22+0 ız. Her şey yolunda ilk tatilimizi bile yaptık bebişimizle. Bol bol yürüdük,yüzdük ve bol su çok iyi geldi. Ödem hissetmiyorum. 2 hafta sonra kontrolümüz var ve şeker yüklemesi var sırada. Geçen ay içinde hızla kilo aldım bu aralar durdu sanki,umarım bebişimizin de kilosu yerindedir,sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Henüz bir çekirdek almadık oğluşumuza, annemle çıkacaz inşallah en kısa zamanda😊
EsraDabakzkal Bizimde 24 bitiyor yarın. İki üç jaftadır hızla büyüyen bir göbiş var. 8 kilo almışım ona da ayrı bi şok 😱 ama enerjim yerinde şükür. Sadece bacak ağrım ve kramplar oluyor.
zgeSoyutemizlerTrkolu Çok sıcak nefes nefese kalıyorum bide benim ikizler iyice zorlanıyorum kızlar ben de şu an 67 kiloyum 😂😂😂
umranozby Burcucaner 24+5 olduk bugün bebeğimin hareketlerini çok hissedemiyorum 🤔 biraz yoruldum ondan mı acaba 👶anasına trip atan bir oğlum var kızlar 🍼
Sehererkull Bende 22+1oldum detayli ultrasonumu yaptirdim gectigimiz cuma bi skntm yoktu masallah 25cm ve 450 gram ayazim gelisimi bir hafta onden gidiyormus 😍 kiloda cok almadim toplamda suan 2.5 kilo ama tek skntm yuzumde leke olusmaya basladiii 😑
Busratye Bende 22+3teyim 😊 dün sağ tarafımda ağrı vardı karın boşluğumda ama şiddetlenip azalan bir ağrı dizde böyle birşey oldu mu kızlar. Sabahları çekiyorum böyle bir agrı dün hiç geçmedi
Lisa Busratye bende 3 gün önce olmuştu canım normalini rahim göbekten yukarı doğru hızla büyüdüğünden olabiliyormuş bende endişelendim ama dinlenirsen geçiyor merak etme ☺️