Esraali var mı benim gibi sancı çeken yakıp kavuruyor daha 2 cm acılma da şimdiden anladım Kı kız-erkek sancısı başkaymış
Eylosunannesi Esraali ayy canim rabbim saglikla dogurmani nasip etsin insallah bir avazda ikinizde kurtulursunuz 🤲🏻🙏🏻
buiyimi Esraali kız sancısı gerçekten daha mı zor iki kızım var kız bebeğin sancısı daha zor dediler ama inanasım gelmezdi
Senel6767 Esraali allah’ım da seni bir avazda kurtara inşallah 🤲hayırlısıyla prensesine kavışasın inşallah