Duyguozder Merhabalar Ben 11 haftalık hamileyim, çok fazla mide bulantılarım oluyor. Ne zaman geçer bu süreç yemek yiyemiyorum
Elsu26 Duyguozder malesef şu zaman geçer diyemez kimse 😔 benim 17-18 haftaya kadar sürdü 22+4 haftalık hamileyim şuan iyiyim ama ara ara yine oluyor doktoruna söyle prilam diye bir ilaç var burda okuduğuma göre herkes o ilaçla rahatlamış bi arkadaşım 20 haftalık gebe o ilacı içmezse resmen mafoluyor inşallah uzun sürmez senin de biter hemen
Duyguozder Elsu26 halsizliğiniz oluyor mu ben ayağa kalktığımda başım dönüyor. Hiç gücüm yokmuş gibi. Evimde kalamıyorum sırf bu yüzden annemde kalıyorum
Elsu26 Duyguozder arkadaşımda oluyor ama ben çalıştığım için sanırım çok şükür bazen yorgunluk dışında halsizlik vs olmuyor kansızlığın varsa o da yapıyormuş