Halime04 ama oldu ya bikere.Şöyle söyleyeyim 6.ayımda kan damlaları geldi gittim plesentamda sorun çıktı.Tedaviyle geçti.7.ayıma girdim üç dört damla kahverengi akıntı geldi iyiki gitmişim rahimde kısalma ve içten açılma çıktı yani iyikide hiç birini hafife almayıp gitmişim