Bsranurr Esracim Aynen canım o kadar para veriyoruz yazık oluyor vala günah yapacak bsey yok içiçez mecbur
Bsranurr gulgulis biz çok erken kullanmışız 3 ayda baslattı doktor herkes senin hapını önerdi bana da canım
Dua Bsranurr doktor vermişti canım ama diğerine göre daha iyi o çok büyüktü ve sonradan koku geliyordu bunda öyle bir sıkıntı yok
Bsranurr Dua herkesin doktoru farklı hap yazıyor hangisi kolayına gelirse vala doktorlarında ben bi soruyum da dün içmedim mesela midem kötü olacak diye
Bsranurr Nurylcndag eskiden bu hap mı varmış sanki bazı doktorlar işine gelmediği için çok abartıyor çok hap yazıyor fazlasıyla boşuna masraf cidden
Kairem Bsranurr ben de kullanıyorum Can'ım i-mom diye kabızlık sorunu yaşadım malesef sen kaç haftalıksın