Peony Ecitahh Merhaba, ben de dün dinledim 6+3 te ama çok derinden ve az. Endişe etmeye gerek yok. ☺️ 10 gün sonra netleşir dedi doktor.
Yesimce Ben bugün 7+1 ile doktora gittim kalp atışını duyamadık 15 gündür de kanamam devam ediyor Progestana devam ediyorum. Doktor %1 ihtimal umut var pazartesine kadar bekleyelim dedi :( çok kötüyüm, nasıl hissedeceğimi, ne duygularda olduğumu bilmiyorum...
Reyhankarabiber Ecitahh evet canm karından ultrasonla duyduk ama telaş yapma cihaz hastane her etken değiştirir bunu ve 10.haftaya kadar duyulması beklenir kalp atışının inşaallah 7.hafta da duyarsın :)
Ecitahh Reyhankarabiber İnşallah canım, hiç duymama gibi bir durum olmadı ama bence daha net olmalıydı doktor şuan için sorun yok dedi ama benim içim rahat etmiyor işte🙁
Reyhankarabiber Yesimce 10.haftaya kadar korkmana hiç gerek yok canm bekle Allah'ın izniyle herşey yoluna girer inşaallah 😊
Reyhankarabiber Ecitahh yaa kıyamam üzülme bizde 6+1 de çok kısa dinletti doktor ve kalp atışları olması gerekenden azdı bak şuan 14+1 olduk çok şükür herşey yolunda 😊
Ecitahh [bilinmeyen] İnşallah duyarsın canım bende bekliyorum, bugün tam 6 haftalık olduk, karından duyamadık alttan baktı hafifte olsa duyduk ama benim için rahat değil haftaya tekrar gidicem
GamzeYigit 12+6 yum ama ben hala duymadım 😒 doktor duydu ama bana dinletmedi 3 aya kadar içe ses dalgaları göndermemiz bebek için zararlı dedi 3 hafta sonra hem cinsiyet hem kalp atışı duyma umudum var inşallah 😊