Evet kuzum benimde 6 haftamda kanamam geldi hatta kalp atışını duyduğum gün acilde kalçadan iğne vuruldum ertesi gün yine geldi bu sefer hastanede 2 saatlik yatışa aldılar yine aynı iğneler tam kesildi eve döndük sabahına bi daha bu sefer tamamen yatış yaptılar o gün iğne serum ayağa bile zor kalktım sabah doktorum geldi baktı kalp atışı yavaşlamış dedi akşam üzerine kadar bekledik bi baktık kalp atışı durmuş yani olacağında oluyor ama sen gönlünü ferah tut rabbim ona bu dünyada bi nefes verecekse sen ne yaparsan yap olur herşeyin hayırlısı diye dua et belki benimki gibi olmayacak yani herşey Allah’ın elinde bol bol dua et 🙏🏻