Nurylcnkya
Benim de ilk bebeğim, geçen çarşamba 38+3 de oldum. Utanılacak çekinilecek bir şey yok. Üstelik benim doktorum erkek. Eline jel sürüyor, iki parmağı ile içeriyi muayene ediyor. Ben gram acı hissetmedim. Çatım çok müsait dedi normal doğuma. Hiç gözünüzde büyümesin, ben muayeneye giderken de içim rahat ve acımayacak diye düşünerek gittim. Kendinizi neye inandırırsanız o olur🥰