Kutay Aras kulağa çok fonetik geliyor. Diğerlerinin söylemi rahatsız etti beni. Anlamlarına da bakmak lazım tabi. Ben hep tek isim koymaktan yanayım hatta uzmanlarda tek isim koyun her ismin cogun karakteri üzerine etkilerinden bahsediyorlar birbirine zıt manalara gelen isimler koymayin diyorlar cocuklarina. Karakter bozukluğu olabiliyor cocukta. Iki isim koyacaksaniz da birbirine yakın anlamları olan isimleri koyun diyorlar.