Anneolmak0 yumurtlamadan sonra 12 gün test yaptım negatif çıktı, 14. Gün çok silik çıktı. Adetime 1 hafta vardı. Belki geç döllenmedir seninki . Biraz daha bekle ya da kan ver. İnşallah hamilesindir, değilsende en yakın zamanda Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏