Minikailem Kizlar benim 9+4 ama hic bir hamilelik belirtisi yok sadece kokular biraz rahatsiz ediyor bazen bu iste bi terslik mi var diye dusunuyorm
Burcu-2910 Derink 8 haftalık olduk bizde şükür 🤲🏻Rabbim doğumu görmeyi nasip etsin inşallh içimden geçen kız olacak gibi ama bakalım 🌺😄
Rabiagokturk Kızlar merhaba bi sorum olucaktı 8+2 deyim bugün iki gündür çok fazla akıntım var krem koyu renkte bunu yaşayan varmı aranızda ? Neden olduğunu enfeksiyon mu oldum diye korkuyorum bebeeğe zarar verir falan diye ?
MelekMervertlek Rabiagokturk bencede var aynı şekilde acaba kanamam mi var diye düşünüyorum ara ara 8+6bende
Elifikiz Rabiagokturk benimde bugun oldu krem gibi sarımsı biraz fazla yürüdüm bugun korktum bişi mı oldu diye ama inşallah yoktur 10 haftalık olcaz yarın 😕
Rabiagokturk MelekMervertlek canım bende sadece beyaz akıntı var ya şükür kahve renk galan gelmedi hiç