Merhaba, biz de bugün tam 8. Haftamıza girdik. Maaşallah bulantı, tiksinti, halsizlik vs. Hiç olmadı. öncesinde nasılsam aynıyım. Sadece çok fazla yeme isteğim ve miğde kazıntım var. Baştan beri hissiyatım erkek, ama kızım da olsa çok mutlu olurum. Rabbim isteyen herkese her ikisini de yaşamayı nasip etsin 🤲