Defne-06 bende 33+4 de girmiştim bence doktoruna göre değişiyo 😂 hafta ama bi ay önceden demedi nst başlatacam diye 1 ay sonra kontrolde görüşürüz dedi gidince sekreteri muayeneden önce nst gir nst sonucunuz ile muayene olun dedi öylelikle şuanda 37+5 gün sayıyorum tabi 😂 çok az kaldı hayırla hepimiz evlatlarımızı kucağımıza alalım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻