Kızlar çok mutluyum bunu yazabildigime sürekli ne zaman dogucak bu kız diyordum.38+0 da gelen minik kızım bugüne kadar hep normal doğum istiyordum sezaryen aklımın ucundan bile geçmiyordu takı 1 eylüle kadar gidince suyunun sınırda olduğunu söyledi çatı muaynesi yaptı çok dar dedi suyum sızdırıyor mu diye kontrol etti alttan yok dedi ama 3 Eylül günü tekrar gel yaptırabilirim dedi ve o gün yatısımı yaptı tabi ben heyecandan elim ayağım titriyor .suni sancı verdiler ama sancım çıkmıyor acilmam 0 cm suyun sınırda olduğu için zorunlu sipinal sezaryene aldılar .
İğne yapcaklarinda Allah’ım sana geliyorum dedim çok korktum ama korkulacak bir şey değilmiş hiç bir şeyi hisetmedim sadece üstüme bastirdilar bebeği çıkarırken oda normal yani acı yok ve kızım hemencik doğu verdi .üstüne yoğurt sürmüşler gibi 😂hep diyordum bunları görünce ben sevemem ben dokunamam öyle 😂😅ay ben bir ağlamaya başladım mis gibi kokuyor dokunamam diyen ben öptüm misler gibiydi sonra estetik dikiş attılar .migdem bulandı dikiş anında çok az istifra ettim bir ilaç yaptılar geçti hemen sonra yaklaşık kizimdan yarım saat sonra ben de odaya çıktım emdirmeye denedik ama sütüm gelmedi sağolsun yengem yanımda gelmişti çok zorladı çok uğraştı çünkü ben yatağımdan kalkamıyorum üstüme bebeği tutuyor memeyi tutuyor emdire bilmek için neyse sütüm gelmedi mamaya başladık biz azar azar ertesi günü hemen çıkışımız yapıldı evimize geldik .sütüm gelsin diye hatta burada post açmıştım eve geldikten bir gün sonra duşa girdim sıcak suyu goguslerime tuttum full o süt gelmemisi okadar sitresli ve üzucüki bebeğini emziyorsun ama aç kalkıyor.manuel pompa aldik onunla çok denedik her mama vermeden önce emzirmeye çalıştım sürekli komposto içtim pekmezli muhallebi yaptı kaynanam onu yedim ful rezene çayı sürekli ve 48 saat geçtikten sonra benim göğüslerim çok acımaya başladı sertleşmeye fln ay geliyor dedim ve 1 kaç saat içinde geldi ama kızım alamadı memeyi çok sertti dün geceden bu sabaha kadar pompayla yumusattim ve bu sabah Memi emdi ve sütüm de geldi 😅böyle bir mutluluk yok dünyaları önüme serseniz bu kadar mutlu olamazdım sanırım.bh arada sürekli yürüdüm dikiş yerlerim acıdı evet ama pes etmedim ağladım yeri geldi ama ayağa kalktım ve dün akşamdan beri kızımı kendim kucaklaya biliyorum çok zorlamadan kendimi tuvaletime gidiyorum kendim aşırı gaz problemim var ona daha bir çare bulamadım henüz minik defnem doydu yatıyor şuanda 2900kg doğdu bu arada sorularınız varsa cevaplayabilirim ♥️🥰benim hikayem burada biter Kids de devam eder