Kızlar merhaba şuan 28 haftalık hamileyim.Daha önce kürtajım oldu bebeğim gelişmediği için.Eşimi eğitime doğuya verdiler bende annemlere gitmeyi düşünüyorum.Benim bulunduğum yerde değil farklı ildeler.Eğitim bir ay sürecek 8-9 ekim gibi bitecek doğumuma da 28 Kasım dediler.Şundan gerçekten çok korkuyorum daha önceki kürtajım bu bebeğimin erken doğmasına yada başka sebeplerle erken doğum yaşamama neden olan bişey olur mu çünkü farklı ile gidiyorum ve yanımda kendi eşyalarım dışında bişey götürmeyeceğim.Lütfen akıl verin içim hiç rahat değil çok korkuyorum 😿