Fenciilknurhoca Konuyka ilgili bir bilgim yok ama acilen acildekilerin tavrı konusunda, gerek sağlık müdürlüğünü arayarak, gerekse cimerden yazarak şikayet etmenizi tavsiye edeceğim. Lütfen geçirmeyin, belki başkalarının da sesi olursunuz, bu bir vatandaşlık görevi.