Papatyaliiii 39+5′im , acildeyim. Sabah nişanım gelmişti. Şimdi kanlı akıntı geldi. Sancılarım çok yoğun. Sizce bu kanlı akıntı tehlikeli mi ? Benim için dua edebilir misiniz ? Çok korkuyorum… Allah razı olsun 💐
Nisssss Papatyaliiii canım korkucağın bir durum diil nişanın gelmiş doğuruyorsun bence.allahım işini kolaylaştırsın hiç panik yapma.
gldn065807 Papatyaliiii benim sancım yokken yoğun akıntı bile değil kanama gelmişti zaten hastanede sin korkma