https://www.hizliresim.com/1rx2pqe , Kızlar Gunaydın işe gitmeden once test yaptım ilk idrarla bugun aslında regl olmam lazım Period Günlüğüme gore. Ama tek çizgi:) olmuyor işte. Aşılamaya geçiyoruz bu sonuçta. Aşılama nasıl oluyor? Bilgi verirmisiniz. Çunku artık sabrım kalmadı bu tek çizgiyi gormeye.