Kızlar ya, 39+5 hamileyim.
Geçen hafta çarşamba akşamı, 7 gibi kasılmalarım başladı, sık ve şidettliydi. 2. Gebeliğim ama ilk kızımda hiçbir belirti olmadığı için suni ile doğurdum. Bunda da kasılma olup ağrı olmayınca emin olamadım sancı mı değil mi? Gece 1 e kadar kasılmalar devam edince yakınımızdaki devlet hastanesine nts çektireyim en azından deyip gittim. Ebeler baktı 2 cm açıklık, ve sancı çıktı. Sabaha doğurursun dediler. Eve geldik ne kasılma kaldı ne bi belirti. Ertesi gün doktorumu aradım. Öğlen 12 gibi tekrar git nts çektir bakalım dedi. Gittim sancım çıkmadı. Doktorum da aktif sancı olursa gelin dedi. Bu arada biz ilçedeyiz. Doğum yapacağım hastane 55 km uzakta. Her zaman gidemiyorum. Bugün eşim avm ye gidelim gezerken yorulursun belki sancıların tetiklenir dedi gittik. Eve geldim tekrar kasılma başladı 15 20 dk arayla bi kaç saat sonra 7 dk arayla 1 saat kadar ve yine kesildi 🙄😬 bu arada yürüyemiyorum, çatı ağrım var geçen haftadan beri çok fena, ayağımı 15 cm havaya kaldıramıyorum. Bacaklarımı kapatamıyorum. Ayaklarım ikiye ayrılacak gibi acıdan. Bugün bu çatı ağrım daha da arttı, gögüs kafesime ağrı giriyor, kürek kemiklerimin oralar ağrıyor devamlı ama sancı yok. Ne yapacağım ben 😭 doktorum 40 haftaya girince suni ile başlatalım doğumu dedi, kendi sancım olsun diye dua ediyorum ama gelmiyor, 1 haftadır penguen gibi geziyorum. Böyle de çok zor. 😭 Bu arada 2 hafta önce kanlı değildi ama jelibon gibi bi parça düşürmüştüm. Nişan olmayabilir dedi doktorum ama 2 gündür az az yine öyle parçalar geliyor. 2. Çocuk kolay olur dediler yalanmış 😖, kızım da 40+2 de doğdu hatta yarın 2 yaş doğum günü var ama onda suyum geldi sıfır acı 0 açılma suni ile 5 saatte doğurdum. Bunda 1 haftadır 9 doğuruyorm ama doğurup doğuramayacak mıyım belli değil. Sancılar bi geliyor bi gidiyor. Anlamadım ben bu işi 😞😭 dua edin artık hayırlısı ile doğurayım. Tecrübeli annelerden öneri istiyorum. Normal mi bu yaşadıklarım. 😞