Kızlar doktorum 38 de çatı muayenesi yapacağını söyledi. Çatı muayenesi olan arkadaşlar bilirler çok can acıtıcı bi durum mu acaba ona göre kendimi hazırlayıp gideyim 😁
Doktorumun tavsiyesi üzerine eşim vajianama perine masajı yapıyor iki parmağının sonuna sokup dairesel hareketler çiziyor. 2 dk kadar sürüyor.Onun gibi birsey mi yoksa çok daha derine yapılan acılı bir muayene mi?
Lütfen muayene olanlardan bir yorum bekliyorum 🙏