Papatyaliiii hayır epiduralde uyuşukluk olmaz. Ben kalkıp yürümüştüm. Açılmam tam olduğu zaman doktorum ıkınmamı söylemiştim o zaman hiç nefesini kesmeden ıkınman lazım. Eğer hiç bakmadıysan internetten doğru ıkınma diye yaz biraz oku canım çok faydasını görürsün