Bsr_dalli Kızlar ya ben sol tarafıma yattığım zaman bebeğin çok hareket ediyor çok tekme atıyor sizce rahatsız mi oluyor soluma yatınca sağ tarafima döndüğüm zamanda hiç hareket etmiyor sizlerde böyle olan var mi??
Mermaiddd Bsr_dalli tam şimdi bende aynı şeyi düşünüyordum doktorum sol tarafına yat dedi yatıyorum bebişim hareket ediyor sağa dönünce pek hareket yok.
Elzi2prensesannesi Bsr_dalli bebek solda rahat hareket eder rahat nefes alır kan akışı güzel oluyor ondandır yeri rahat olduğu için sağda pek hareketleri olmaz sabit duruyorlar azar azar hareket olur sol tarafa yatın sürekli çok iyi geliyor bebeğe
osm Bsr_dalli banada doktorum sağa yatmamamı tavsiye etti sebebi ise kızım böbreğime çok baskı yapıyor böbreğim şişiyor be hastanelik oluyorum ağrıdan 😂 benim kıza sağ sol farketmiyor her türlü içerde yapıyor yapacağını 🤷🏻♀️
candanx bende tam tersi 😀 doktorum sadece yana yat diyor bence iki tarafa da yatabiliriz hep sol yada sağ olmuyor ama sola yatmak daha sağlıklı
[silindi] Canim dr um hep sol tarafına yatmaya özen göster dedi en sağlıklısı bebeğe giden damarlar daha aktif oluyormuş muz ceviz süt yiyip sol tarafıma yatıyorum özellikle gece yatmadan birsey yersem sanki cikicak gibi hareket ediyor 😃
Sogancik Elzi2prensesannesi Ben rahatsız oluyor düşüncesi ile sağıma dönüyordum☹️ çok yanlış yapıyormusum meğer.
Elzi2prensesannesi Sogancik Yok kız tam tersi rahat ediyor sağda da uzanabilirsin maksat sol daha iyi sağın da zararı yok yani korkma cnm
NvaAnnesi Bsr_dalli 34+2 yim al benden de o kadar sol yatınca koşuyor resmen rahat ediyor demekki tırmaliyor sanki bazen acıdan aglıyorum O çok mutlu ama Ben sıkıldım bir an önce doğsa çok özledim 😁😂