Fulya01 Ayaklarımda kramp ve karın sertleşmesi basladi asiri baskı yapıyor kizim suanda 35+2 günlük sezeryan yapacağım Allah izin verirse benim gibi olan varmi ?
emiras59 Fulya01 az önce başlık açtım aşırı sertleşme var bende de baskı yok ama karnım yırtılacak gibi
Mltm88 Fulya01 merhaba..bende kramp yok ama sertleşme ve baskı oluyo..35+3 olduk heyecanla bekliyoruz 😘
aslanreis Fulya01 haftamız aynı sezaryen günü aldınız mı doktorunuz ne diyor bende sezaryen olacagım ilk dogumum sezaryen oldugu icin 34+5 de gittim daha keyfi yerinde dedi sezaryen günü icin haftaya konusalım dedi beni dogurtası yok 😃
Nehir3351 Fulya01 cnm gecmis olsun bende 35+2 oldum bugün aynı sıkıntılar bendede var bebeğim çok canımı yakıyor bazen çok sertleşme ve sancı oluyor arada sen gün aldın mı ameliyat için ben cuma günü nasipse alacam günü mü 36 da
Fulya01 emiras59 görmedim canim uyuyamıyoruz senin ki kac haftalik sabaha kadar tuvalet bel ağrısı rahimim yerinden çıkacak son 20 günüm allahim sabır güç küvet versin
hanimhanimcik 34+5 hazır değilim iki hafta daha dursun🤣 son haftalarda uyuyamıyorum nefesim sürekli kesiliyor bunalıyorum çok zormul gerçekten şimdiye kadar iyi gelmişim diyorum. ama iki haftadır bittim gerçekten🥲
emiras59 Fulya01 36+2 canım bende ağrı yok da şu sertleşme çok kötü oldu bugün birkaç saattir geçmedi
Cny34 Fulya01 benimde son 20 arada ishal miğde bulantısı oluyor kaşık ve bel ağrıları da başladı ilk gebelik anlayamıyorki insan
Fulya01 Fulya01 aynı canim benimde aynı rahmim agriyor wc girince icinden çıkacak gibi bel ağrım çok olmaya başladı sağ ayağım özellikle çok şişti
hanimhanimcik Fulya01 şimdilik normal doğum gözüküyor inşallah değişmez🤣 taa 20. haftada dönmüştü tetikte bekliyor🤣🤣
emiras59 Fulya01 normal valla bir yerlerini dayayıp duruyor tam onun saatleri zaten 4 e kadar kudurur
Fulya01 emiras59 kız mı erkekmi benim ki gündüz uyuyor gece kuduruk halay çekiyor gibi maşallah kizim
emiras59 Fulya01 erkek benimki her gün saatleri var kendince gece gündüz farketmiyor hatta bazen diyorum ne ara uyuyor bu çocuk
Fulya01 aslanreis sizin ki belki erken olur ilk sezeryan oluncaya benim 19 gün var sezeryana ayin 17. Sinde son kontrol gideceğim o zaman belli olur Allah izin verirse
halaycibasi Valla ayağa kalktığımda karnımın içi baskıdan mıdır nedir acıyor resmen ya. Böyle olan var mı?
Gamzegulsen aslanreis oh maşallah Allah saglıkla kucagnıza almayı nasıp etsin insallah 🥰 Benım de ayın 9.da kontrol bakalım ☺️☺️
aslanreis Fulya01 hayırlısı olsun cuma gidicem bende kontrole anestezi genel mi spinal mi düsünüyosunuz