EsraKaraku Kızlar ne gibi şikayetleriniz var ? Benim gün içinde uykum geliyor sabahları hala çok mide bulantım var ,gazımız çok var ve bişey yiyemiyorum hala ne olucak böyle hiç bilmiyorum 🤮🤢😢
Bebegmibkliyrm 14 haftalik oldum bugun . Rahim buyudugu icin karin bolgesinde agrilar olabilir mis . Uc dort gundur yatakta donerken bile kasiklarim agriyor. Ve gaz problemim var hamile kaldigimdan beri.
EsraKaraku Bebegmibkliyrm onların ağrıalrı kasılmalar benimse oluyor ama o kadar rahatsız etmiyor şükürler olsun 🙏🏻
Bustagur 14. Haftadayım. Ben çok sık acıkıyorum. Mide bulantım sadece 2. Ayımda çok oldu. 3. Ayıma girdiğimden beri iştahım arttı. Hiç bir şeyden tiksinmedim çok şükür. Sadece Türk kahvesini çok severdim. Onu pek içesim gelmiyor. Mide bulantılarımın olduğu zaman ne kahve ne çay hiç içememiştim. Aşermem de yok. Her zaman sevdiğim şeyleri seviyorum yine. Ağrım sızım da yok şimdilik çok şükür. Sadece sabahları baş ağrım oluyor arada