emiras59 İyi geceler kızlar karnım taş gibi patlayacak sanki hareketleri bile can yakıyor nefes aldırmıyor kasılma dedikleri şey bu mu belimde kasığımda falan sancı yok ama karnım yırtılacak gibi hissediyorum (36+2)
Feyme16 emiras59 benimde bugün başladı canım iceride gerilir gibi taş gibi oluyor az öyle oluyor normale dönüyor az vakit sonra tekrar aynı oldu kaç kere kasılma mı oluyor acaba bu 34+2 haftaligim daha
BamBi emiras59 bedenin ve rahmin dogun hazirligi yapiyor. Bende asiri yogun yasiyirum. Hatta o an nefes toplayamiyorum gecmesini bekliyorum
Zeyyyn Kardelenbicer bende 34teyim bu haftaya kadar ara ara oluyor doktorum normal dediği için yalancı sancılarmış yatıp karnımı ovuyorum sadece
emiras59 Zeyyyn bir yerini dayıyor böyle artık neresi bilmem orası sanki yırtılacak gibi oluyor toplanma dedikleri bu mu acaba
mrveknblt Feyme16 aynısı benimde oluyor korkuyorum birşey mi oldu, olcak, oluyor diye 32+5 Kasılıyor, sertleşiyor kasıklarıma ağrı giriyor. Ayaktayken olunca doğrulamıyorum bazen
Zeyyyn emiras59 genellikle o şekilde oluyor birde 36dan sonra artık kanala giriyormuş ya yavaş yavaş belki oda sizde ağrı ile kasılma yapıyordur
mrveknblt emiras59 normal besleniyorum aslında sabah kahvaltı yumurta peynir zeytin domates vs vs arada meyve akşam normal yemekler. Beslenmeden değil bence ya yarın randevu alcam zaten
emiras59 mrveknblt yok mesela mideyi şişirecek yiyecekler olsun ve ya biraz fazla kaçırayım ondan dedim bu akşam da biraz fazla yedim ona yoruyorum ama baya uzun sürdü 🙇🏻♀️