Sympktz Kızlar 5 günlük bebeğim var yanlışkıkla antibiyotik yerine NEXİUM mide ilacı içtim. Emzirme döneminde kullanan var mı. Sakımcalımı acaba emzirmeye korkuyorum
bahtnurr1 Sympktz normalde gebelikte içilmiyor diye biliyorum emzirme döneminde de içilmez sanırım. Nöbetçi eczane veya hastane acilini arayıp nöbetçi doktora sor istersen canım en doğrusunu onlar söyler bu saatte
Denizfdn Sympktz ilk sutunu sag cnm verme sonra emzirebilirsin korkma 1 seferden bisey olmaz bende yanlislikla icmistim bi farklisini
Sympktz Çok teşekkürler kızlar anne yüreği işte içim rahat etmiyor bir türlü bana sabahlar olmaz artık 🥴☹️