PinarNurTuyji Dilara0606 akıntım vardı hala var ama sarı değildi normal adet öncesi olan gibi diyebilirim.
PinarNurTuyji Dilara0606 evet onu ben de duydum ve internette forumlarda da çok yazan var sarı akıntı şeklinde olarak sizin bugün 2 gün geçmiş oldu sanırım test yapıcak mısınız 😊😊
H_myra1 Dilara0606 3.gebeligimde oldu dedignz şey midemde aşırı gaz oluyordu yediklerimi tadı tuhaf geliyordu ama ben ısrarla 15 gün test yapmadım 3.gebelik planlarımın arasında yoktu çünkü 😅 ama tabiki 15.gün sonra test yaptım arkadaşımın zoruyla sonuç pozitif 😁
Dilara0606 Gebelikte genellikle vajinal akıntının rengi beyaz, sarı ya da koyu renkli olur. Fakat hamileliğin neredeyse her anında annede şeffaf ve renksiz bir akıntı olur internette böyle yaziyo canım
Hempol Dilara0606 evet idrar testi öyle görünüyor ama bence yap sende stresin azalır ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz