Deniz1990 Kızlar sola yatmaktan uyuştum artık yari uyur yarı uyanık geziyorum. 36+2 olduk az kaldı çok şükür. Kızım sağıma toplanıyor ve sağıma yatamıyorum. Varmı uyku pozisyonu sol ve düz yatış haric… napmak gerek uyuyabilmek için minnak kızımı üzmeden?
bahtnurr1 Deniz1990 sağa yatabilirsin zaten sen yatınca ordan çekilecek canım benimde sola toplanıyor ama mecburen döne döne yatıyorum
balbocegim27 Deniz1990 bende dün ebeye bi tarafa toplanıyor dedim kocaman çocuk nasıl bi yere toplanacak dedi toplandı dediğin yer sırtı poposudur ayakları başka taraftadır dedi yattığın pozisyonu begenmemistir yada öyle rahat ettiği için öyle duruyordur dedi
Deniz1990 bahtnurr1 Yatınca sağımda ağrı ve acı hissediyorum doktorumda sağda olduğu icin böbreğine baskı yapiyor agrı bu yüzden dedi… arada bir dönüyorum sagıma ama uzun süre kalamıyorum böyle olunca uykular haram oldu canım.. 🙃🙃🙃
bahtnurr1 Deniz1990 yağlarla masaj yapabilirsin benim ağrı yapınca masaj yapıyorum hemen değişiyor şekli oda seviyor galiba 🥰
Deniz1990 emiras59 Var canım bende onunla uyuyabiliyorum azda olsa… ama yine sola dönük bir şekilde .. yapcak bi şey yok sanırım … Allah hepimize sabir versin ve sagliķli bebelerimize kavuştursun ins.
emiras59 Deniz1990 aminnn inşAllah sağ da yatmak varis ve basura davetiye çıkarıyormuş bende ikisi de var ama hala sağa yatıyorum alışık değilim sola yatınca her yerim ağrıyor 🙇🏻♀️
Deniz1990 emiras59 Bende aynısinı tek tarafa yattığım icin yaşıyorum sagıma yatamiyorum solum uyuşuyor.. sonrada oturup aglıyorum.. esimde ne yapacagını sasirdi artik ben taşiyamam ki napabilirim diyo ..sizdemi uyuyamayanlardanzinı!? 😊
Deniz1990 balbocegim27 Benim doktorum söyledi canım sağ tarafa yoğunlaştığı için böbreklerine baskı yapıyor diye. Bugünde yine kontrolüm vardı. Her an gelebilir dedi. Bakalım hayırlısı ins.