Zelihabalci NORMAL DOĞUM OLDUGUNDA ÖNCE SUYUNMU GELİR SANÇINMI GELİR Benim şuan iç çamaşırımda ıslaklık var bide kasıklarımda agrı yürüyemiyom birden pıçak saplanıyo özel bölgeme
Heyecanlianne Zelihabalci Doktora gidin acil Biz ne desek burdan yanlış olur Suyun gelmesi normal de olur sezeryan da Doktora gidin hemen
Kbrdmr93 Zelihabalci her hamilede farklı canım kimisinden önce nişan sonra su sonra sancı veya tam tersi herkesinki aynı değil suyun geldiyse doktora git Doğumun başlanmıştır belki vakit kaybetme
dphnln Zelihabalci Hemen doktorunuza gidin ya da arayın. Buradan biz nasıl yönlendirsek yanlış olur. 🙏🏻
Zelihabalci Doktora gittim acılma yok bebek iyi bebeyin suyuda iyi sadece nts sancı cıkıyo ama ben sancıyı hissetmiyom oyüzden eve geldim