Dygrd anlamsız tavır derken ben sadece 4 ay var ifadesini yanlış buldum 6-7 ay konusu da tartışmaya açık Yanlış biliyorsam da doğrusuna saygı duyarım ama çok daha önemlisi medeni ve olgun insanlar olduğunu düşündüğüm bu platformda herhangi bir konunun bile doğal şekilde istişare edilmediğini görmek çok üzücü bu üsluba sizin üslubunuzla cevap vermeyeceğim yorum yapmadım sormadım sayın