beyza1234 merhaba 39+5 teyiz genital bölge ve bacagımın birleştiği yere (iç bacagımın üst kısmı )ara ara sancı giriyor yürütmeyecek sekilde bunu yasayan varmı
Brnht Bende 38+3 üm bir iki haftadır aynı şey bende de oluyor, doktor bebek aşağı baskı yaptığı ve ağırlaştığı için normal demişti ama zor yürüyorum bacak arasında çok ağrı oluyor
beyza1234 Brnht benimde ama sürekli degıl kramp gibi sancı gibi giriyor 2-3 dk sürüuor geciyor ama o sürede topallıyorum yürüyemiyorum falan yarın kontrolum var bi sorayım