Liyaa ben aventin göğüs kalkanını kullandım. 9 yıl önce ama, şimdi gümüş kapak çıkmış ama ben şimdiddn kalkan aldım çünkü tek çareyi onda bulmuştum. Duruma göre hareket edin bence, baştan masraf yapmayın. Her kadında aynısı olmuyor çünkü. Kremler fayda etmezse kalkan müthiş gerçekten. İçinde sütünüz birikiyor, meme ucunuzı iyileştiriyor. Gümüş kapağı ben merak etmedim bile, çok pahalı geliyor ayrıca🤷🏼♀️