Öğlenden beri böyle şekerim oynamış gibi tansiyonum düşmüş gibi neler olduğunu anlamıyorum alet yok olcmedik.biraz fazla ev işi yaptım bugün.omu etkiledi yoksa doğumla mi ilgili anlamıyorum ki 34+2 yim bebek bazen çok sert vuruyor aniden bazen de sağa sola kayarken acı hissediyorum karnimda.kalbim çarpıyor sanki böyle şeyler yaşayan varmı bazennde aniden seyime ağırlık baskı yapıyor.