MMmerve_ rica ederim ne demek simdi su yüzden söylüyorum tabi sendede oyle olcak diye bisey yok herkes farkli oluyor ama ben 6. Haftami bekledim ve 6.haftada doktora gittigimde bir kadin geldi çok kötüydü agliyordu kesem var ama bebegiin yok görünmüyor dediler napicam ne edicem diye çok üzülüyor du yani erkenden gidip de boşa sıkıntı yapmaya gerek yok erken gorulende olur tabi ama zaten cok küçük daha herhangi bir kanaman biseyin yoksa bekle düzgünce git gor minnak bebisini 😊 randevu zor bulunuyor eger devlete gidiceksen simdiden al derim