Altinkizlarmom alakası yok. Doktora size iğne kullanımı uygun gördüyse rapor çıkartır.
Dile getirin ve sorun. Ya da sgk anlaşmalı bi uzman doktora gidin bunun için.
Bana kalp atışından sonra raporu çıkarttılar
70tl kadar bi ücret ödedim bölümün veznesinde (özel hastaneydi belki devlet hastanesinde ödenmiyordur bile) birgün sonra sisteme düştü.
ardından sağlık ocağından reçete yazdırdım
eczaneden 11 kutu ücretsiz aldım aynı gün içinde.