Bende aynı şekildeydim ama ilk hamile kaldığımda günde 5 litreye kadar içiyordum kanmıyordum şimdi günde bir bardak anca. Doktorum yudum yudum iç kendini şartlandır dedi bana. İlk gün bir bardak sonra bir bucuk sonra iki gibi. Kraker yiyince daha kolay içtiğimi farkettim mesela ben. Ağzım tuzlu kalıyor veya illa kırıntı kalıyor ya bir iki yudum çekip çalkalayip yutuyordum. Şimdi yine çok içmesemde bir litreyi geçiyorum yavaş yavaş alisicaz inşallah sıkma canını 🙏