Arkadaşlar (24-32. hafta) idari iznime kasımın 2. haftası ayrılabiliyorum. O zamana kadarki aradaki 10 haftayı rapor almam gerekiyor. 31 Ağustos’ta 10 gün rapor aldım. Bi 10+10 daha alsam, ekim ayına da heyet alsam diyorum. Sizce bu mümkün mü. Bu arada rehber öğretmenim sınıfım yok. Bazı durumlardan almam gerekiyor.