Ebru001 Doğum icin önereceğiniz kadın dogumcu var mı Denizli’de. 32. Haftadayiz ayrıca çalışıyorum dogumdan sonra rapor olayları nasıl oluyor. Tecrübe eden var mi
eserife Ebru001 Zeynep orpak’a gidiyorum özel sağlıkta. Önerebilirim. 32. Hafta çalışabilir raporumu aldım tam 32. Hafta bitiminde. 36. Hafta bitiminde de çalışamaz raporumu alacağım 🙂
bebekomm Ebru001 semih muna gidiyorum ben denipol hastanesi’nde. Çok memnunum. Anlayışlı ve açıklayıcı bir doktor. Her dk arayabiliyorsunuz
Emily0320 Ebru001 Denizli özel sağlık Nergis Zümrütbaş çok tatlı sevecen bi doktor 1,5 yıl önce kızımı doğurttu şimdi oğlum doğacak inşallah 37+5 iz.
Ebru001 eserife teşekkür ederim peki doğumdan sonra heyet konusunda yardımcı oluyorlar mi. Benim bebeğime bakacak kimsem yok.