biroglanannesii Gzmsrn Merak ediyorum .. Doktor kaç gün önceden doğum gününü söylüyor bebişin ? 👶🏻 Ne zaman randevu veriyor
Canss35 Gzmsrn benimde son 14 evet sabırsızlanıyorum doğsun istiyorum sonra diyorum ki onun için bir gün bir gündür acelesi yok😇 yani 40a kadar yolu var içersen olması faydalı onun için
Merveennur Esma97- bizimde son 17 Esma97- )bizim de son 17 her an öyle tetikteyim ki çok korku sardıı
Emily0320 Esma97- benimde son 17 😊 3. Gebeliğim. İlk doğum 41+3 te oldu. 2. Doğum 40+ 0 da oldu. Bu bari erken olsa diyorum ama yalancı sancı bile yok henüz 😏 hoş daha ağdaya gitmedim bi 4-5 gün daha beklesin oğluşum 😄
Emily0320 Merveennur benimde son 17 😊 3. Gebeliğim. İlk doğum 41+3 te oldu. 2. Doğum 40+ 0 da oldu. Bu bari erken olsa diyorum ama yalancı sancı bile yok henüz 😏 hoş daha ağdaya gitmedim bi 4-5 gün daha beklesin oğluşum 😄