Babybe Rabia1234 Bizde bugün 38. Haftamızdayız. Kontrolumuz vardı sancı çıkmadı, bebek kanalda olmadığı için çatı muayenemizi haftaya erteledik
Gzmsrn Pskmrv bende yarın giriş yapacağım inşallah ama hiç bir ağrı belirti yok salı günü çatı muayenesine gideceğim, tek umudum açıklık vardır inşallah
Pskmrv Gzmsrn muayeneden sonra ağrılar başlıyor bende cumartesi oldum kanama oldu ve şu an adet ağrısı gibi ağırlar gidip geliyor