Merhaba 3. Ye gebeyim 2 oğlum var ikisi de normal doğum oldu ilkine göre ikinci doğumum çok kolay oldu şimdi 3. Doğumum nasıl olur acaba hem korkuyorum hem merak ediyorum bunu da sezaryen den korktuğun için normal doğum istiyorum kız olacak bu arada inşallah kolay doğururum 🤲 3. Kolay mı oluyor anneler 😅