deletedmom734 bende 75 le hamile kaldım, boyumda 177 filan göstermiyorum etliyiz. seni çok iyi anlıyorum ama bu dönemlerin geçeceği düşün gerekirse doğumdan sonra iyice zayıflarsın. bende 20. haftamdayım 2 kilo aldım. ona rağmen yemek yeyince kendimi şişko hissediyorum. ama zayıflacağım günleri düşünüyorum. kendimi her şeyden kısıtladım. çok kilo almamak için bebeğimin sağlığı için et süt yoğurt su ya yöneldim ekmek yemiyorum tatlı yok. hedefim 7-8 kiloyla doğuma gitmek inşallah diyeyimde. 🤲