Fatmaaozsy Dolap filan güzel.Lakin büyüyen beşikte oğullarım hiç yatmadı.Büyük oğlum kolikti, beşik öyle durdu bekledi. Keşke park yatak alsaymışım dedirtmişti. Zaten çocuğu uyutunca içine koyarken gene uyanıyordu 🤷🏻♀️ ha kullanabilen çok memnun olanlar da var. Beşik/yatak işi çocuğa göre değişen bir şey. Şimdi büyük oğlum 3 yaşına basmak üzere, onu yeni tek kişilin yatağa çevirttim ama altındaki 3 tane çekmecesinin bi esamesi kalmadı.Bi kaç pikesini anca alıyor. Bazalı tek kişilik yatak olsa dünyayı alır ki seneye öyle alıcam çocuğuma.
Baştaki sandığı söküp oyun odasına koyduk,hep lazım olmayan oyuncakların parçalarını koydum.
Çekmecelerinin kapasitesi, beşiğin büyüklüğüyle orantılı olmayabiliyor.Görmeden almayın böyle bir şey derim.