4 aylık hamileyim, küçüklüğümden beri kabızımdır ama hamileliğimde dikkat etmeye çalışıyorum kabızlıgı bi nebze yumuşatsamda büyük tuvalete 10 günde bir kez çıkıyorum. Bu normal mi ya? Ve yaptığım zaman baya baya yapıyorum afedersiniz içimde nasıl birikir hayretler içerisindeyim. 30 dk en az wcden çıkamıyorum sürekli geliyor ve yapıyorum dolu dolu. Bunun bi zararı var mıdır? Kabızlıkta çabası..