38+1 de cuma gunu dogum yaptim kizlar… 2 normal dogum sonrasi sezeryan oldum ve burda surekli sezeryan hikayelerini okuyodum, gercektende sezeryan zor degil heleki ameliyat ani, o igne, kesilmek, dikilmek vs hicc bisey duymuyosunuz, gram korkmayin…sonrasi ilk kalkis zordu ve ilk gun yurumek yaktakta yatmak,dogrulmak vs… benim normal dogum sonrasi bu zorluklar gucume gitti ne yalan soyleyim ama hersey bebenizin dogmasiyla hafifliyor… tavsiyem belden igne yaparken aslaaaa kasmayin, size izin verildigi an bas agrisu vs icin sek nescafe icin cokca, sonra boll bolll yuruyus..herkese guzel kolay dogumlar⚘