Gamzeee__ Kızlar merhaba 26 haftalik gebeyim bugün çok yoğun kivamda krem rengi gibi yoğun bol miktarda akıntı geldi sizce normal mi bu durumu yaşayan varmı
HipnozX Gamzeee__ 32 deyim, genelde oluyor. İdrar testlerimde enfeksiyon çıkmıyor kaşıntı yok. O yüzden bazılarında oluyor bence.
jamila_95 Benim hep oluyordu doktoruma soyledim bi enfeksiyon testleri yaptirdim cok shukur bisey cikmadi. Oluyomus oyle akinti. Benim hamilelikten once de olurdu hep. Boyle iysiz kremsi kasinti falan da vermiyor. Sen yine de doktoruna danis