MuazzezGlsoy Bu postu yazmak için az gün saymadım. Hamileliğim bir çok gebeye göre rahat geçti aslında. Mide bulantım mide yanmam hiç olmadı. Herşeyden istediğim kadar yedim😊 Hamişliğin keyfini çıkardım🤣 En başından beri hep sezaryen istemiştim. Günlerce doktorun ağzından çıkacak tek kelimeye baktım durdum. 39+3 olduk Ve işte son kontrol doktor abisi bir hafta daha müsade etti ve pazara kadar bekleyelim gelmeye niyeti olmazsa pazartesi sabah yatışını yapalım dedi. Bi yandan sevindim bi yandan içimde bi hüzün ve korku oldu birden 😌 pazar gecesi saat 03:00da belimde ağrı başladı. Kasılma olmadığı için sabah da yatışım olacağı için hastaneye koşmadık hemen. Sabaha karşı saat 6da kasılmalar başladı ve şiddetlendi. Herşey hazırdı zaten atladık arabaya çıktık yola 😊 sancılarım hiç durmaksızın devam etti. Sezaryen derken normal doğum olacak diye kendimi motive etmeye başladım. Başa çıkabilirim dedikçe ağrılarım iyice yoğunlaştı. Saat 7den 11 e kadar sancı çektim. Doktorum vajinal muayene yaptı ve sadece 2 cm açılmam vardı. O ağrıyla sezaryene gittim. İyiki normal olsun dememişim çünkü oğluşum pislik yutmaya başlamıştı. O belime o iğne vuruluncaya kadar resmen 9 doğurdum. İğnenin sonucu büyük bir rahatlama. Şimdi de sancının yerini heyecan aldı . Ne kadar sezaryen olsada birşeyler hissetmeden anne olamıyorsunuz. Evet belimden aşağı uyuşturdular ama karnıma bastıklarında o ağrıyı plasenta alınırken içimden birşeyin söküldüğünü hissettim. İyisiyle kötüsüyle bir çığlık duyuldu. İşte o zaman tamam kötü olan herşey bitti şimdi eğlence vakti dedim 😊 minik oğlumu görünce soğuk kanlılıkla dikiyormusunuz diye sormamdan belliydi rahatladığım 🤣 sanırım herkes ilk aynı soruyu soruyor nefes alıyor mu 😇 11 de girdiğim doğumdan 11:35 de çıktım ve şuan biz 18 günlük olduk bile 🙏😍 Allah bu duyguyu herkese nasip etsin.
SevDin MuazzezGlsoy hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip tam olarak kaç haftalık doğdu acaba
Sevde123 MuazzezGlsoy hayırlı olsun Rabbim anali babali büyütsün 😊 bende keyfi sezeryan istiyorum haftaya cumartesi alırız dedi doktorum. Narkoz etkisi geçtikten sonra çok fazla ağrı oluyor mu😑 yada vereceğiniz tavsiyeler var mi?
Burcuaykut MuazzezGlsoy maşallah sizee ☺️ 38 deym bende bekliyoruz bende normal istiyorum ama şu sıralar sezeryan mı olsam die de düşünüyorum 🤦🏻♀️
MuazzezGlsoy Sevde123 ağrı kesici yapıyorlar o şekilde yatarken ağrı olmuyor ama kalkarken öksürürken hapşururken tabiki de ağrı oluyor ama ne kadar çok hareket ederseniz o kadar çabuk iyi olursunuz 😊🙏
MuazzezGlsoy Burcuaykut o sizin kararınıza kalmış o anki durum normale uygunsa normal yaparsınız 😊 sizin tercihiniz tabi ☺️
SevDin MuazzezGlsoy ayy inşallah canım benim Pazartesi doktorum tatile gidecek gitmeden gelsin inşallah allahtan yakın yere gidiyorda Doğumum başlarsa hemen dönecek ama yinede korkuyorum 😔
MuazzezGlsoy SevDin anladım canım devletse doktor önemli değil diyecektim çünkü sancın olduğu zaman hangi doktor varsa o bakıyor. Ama özel de öyle değil. Uzağa gitmediyse ve gelecekse endişelenme zaten doğum hemen olacak bişey değil meraklanma 😊🙏
SevDin MuazzezGlsoy inşallah öyle olur doktorumda aynısı söyledi öyle hemen doğurmazsın ben yetişirim dedi bakalım hayırlısı bu hafta tam 40 oluyoruz gelsin istiyoruz artık sabırsızlanıyoruz çok 😍🙈