Kızlar 38+1 olduk inatçı oğlum mu desem sabırlı mı bilemedim. Hala gelmek bilmedi ben de aksıe Doğudayım ve aşırı sıcak buralar bir an önce doğurup rahatlamak istiyorum . Var mı 38 de erkek bebeği olup doğuranlar .? Erkekler normalde geç gelir derler. Siz doğurmak için neler yaptınız ?